Svar på fråga.

ANONYM:
jag bara undrar... varför skriver du "mycket" (två inlägg på två dagar) om anorexia och dåligt självförtroende?
Bella: 
Jag skriver mycket om det just för att jag ser hur mycket folk påverkas av allt media, allt annat skit som vi liksom kollar på. Du kanske inte känner att jag har hjälp dig någonting med att skriva just dessa inlägg men som sagt det är mina tankar och åsiker och dessutom min blogg :) Skriver det ajg känner för att skriva och tycker inte ni om det behöver ni inte läsa :D Så enkelt är det ! Men jag skriver det för att det är det jag känner att jag vill skriva om och det jag känner att många tonårstjejer kanske har svårt med eller vad man ska säga! Hoppas det va svar nog!

Skulle vara bra med namn på era kommentarer så jag vet vem jag kan svara till om jag inte vill ta det på bloggen :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback