Tidig graviditet

Jag vet inte om jag har rätt när jag säger detta men jag tycker iallafall att det känns lite som om det har blivit populärt att skaffa sig barn i tidig ålder. Sjukt många har barn redan när dom är 15år och sen börjar dom blogga om det och blir kända? Jag bara undrar , varför ska ni skaffa det i så tidig ålder? Okej, jag kan verkligen förstå om man gör misstag det gör alla och sen inte klarar av att ta abort! Kan verkligen förstå det, men ni som försöker få barn? Vill ni slösa bort hela eran barndom eller.. Okej grejen är verkligen inte att hoppa på någon för det vill jag inte!! Jag vet att detta är ett extremt känsligt ämne men jag har känt att många liksom bara skaffar barn och tänker att det kommer vara jätte enkelt? Det är ett BARN seriöst. Det är inget man bara kan skaffa för att ha en gång ibland eller för att ha bara för att man vill bli en känd bloggare. Ni har ju själva varit barn, kanske växt upp i en bra familj eller dålig men tänk då ni som växt upp i en dålig familj vill du verkligen att era barn ska växa upp på samma sätt. Nu säger inte jag att alla 15åringar är dåliga föräldrar men tänk er för innan ni går och skaffar ett barn, och varför ska alla som bloggar om barn bli kända? Jag har själv läst några bloggar som handlar om tidig graviditet och jag tycker bara det är massa skit kommentarer och inget speciellt med bloggen egentligen? Jaja, nu ska jag inte fortsätta köta men jag bara tänker lite liksom. Förlåt om jag gjorde någon ledsen, det var inte meningen i såna fall men jag tycker bara denna frågan är lite svår eller hela ämnet egentligen.








» Lisa

Håller med dig!

2012-01-06 » 12:57:34

Håller oxå med dig ! tycker inte att man ska planera att få ett barn vid en sådan ung ålder.

2012-01-06 » 13:07:25

Bra att någon håller med mig! Då slipper jag känna att jag har sagt något jätte hemskt!

2012-01-06 » 13:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback