Vad dans betyder för mig?

Jag fick en kommentar för några dagar sen om att skriva vad dans betyder för mig och vad jag dansar osv så här har ni det!


Jag började dansa redan när jag var kanske 5år men slutade sen vid 8års ålder. De tog några år och sen började jag igen fast kanske lite mer seriöst, nu dansar jag 8lektioner i veckan! Ni kanske undrar hur jag hinner med det men jag hinner faktikst med det konstigt nog!? Jag dansar Jazz, Contemporery, Hiphop, Dancehall och Modern dans. Dans betyder otroligt mycket för mig , jag dansar inte för att gå ner i vikt eller något utan för att det är ett sätt för mig att uttrycka mina känslor. När jag dansar så kopplar jag av och jag tänker liksom inte på så mycket utan bara dansar och har det skoj. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback