Walk to the end, about 100m

Igår var jag och Isak ute på en promenad med hunden, vi behövde ju dock inte gå så långt för att hamna på andra sidan av ön eftersom den inte är så stor :D ( nu får jag nog spö av Hönöborna ) Vi gick ett litet tag och jag gjorde inte så mycket mer än att ta bilder. Senare på dagen lekte vi med lego vilket jag ALDRIG gjort innan och jag kände att det inte riktigt var min grej. Isak gjorde en fin bil till mig och jag gjorde en inte lika fin bil.. Menmen! Nu ska jag till Göteborgskyrkan kommer tillbaka snart! 


MIN BIL                                                                    HANS BIL (min dekoration)





Din bil är finast! helt klart!

2012-01-10 » 21:33:57

DIn bil är helt klart snyggast ;) /Cajsiiii

2012-01-10 » 21:35:35
» iza

Jag vet! Vill du köpa den ;) extra billigt!

2012-01-10 » 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback