Att alltid komma i andra hand


Att få vara i andra hand är inte kul. Att alltid få vara den personen det är inte kul okej? Jag trodde du visste bättre men jag antar att du inte gjorde det. Du var la inte den jag trodde. Asså när människor säger en sak och gör en annan sak blir jag sur. Kan man inte bara vara ärlig. Säg att du är ett as istället för att framstå som en som bryr sig. Du bryr dig inte. Det fanns så mycket mer som du prioriterade före mig. Okej kanske inte så mycket men ändå. 

Kommer du ihåg vad jag önskade mig i födelsedagspresent? 
Det var inte så mycket begärt men inte ens det klarade du av att fixa. Det var inte dyrt , det var inte svårt att fixa det var inte ens jobbigt. Men du klarade inte ens av det. Man kan inte alltid få vad man önskar sig. Jag har förstått det nu men betyder det att man aldrig ska få vad man önskar sig eller.  Det är inte så himla kul att somna på nätterna och känna att man inte kommer först. Nej man kan inte komma först alltid. Men att alltid komma två är inte heller så himla kul om du tror det. Kan jag aldrig få vara speciell? ALDRIG. Nej tydligen. Vad har jag gjort för fel? 

Kan någon säga mig hur man ska välja. Välja utan att välja fel. Har alltid otur. Ja ni kan säga att jag ser bra ut ni kan säga att jag ska vara glad för det jag har men bara för att jag inte kanske ser ut som en pungråtta i ansiktet betyder det inte att jag mår bra. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback