Du gav mig hopp

Man får vissa stunder när man börjar se hopp igen. Man börjar inse att det kanske inte är kört för en. Alla har vi dom stunder när vi tror att allt är kört. Tror att nu kommer ingenting lösa sig. Jag hade den perioden men vet du vad? Det kommer lösa sig. 

Jag har kämpat som en gris för att inte ge upp. Jag har trott att jag ska ge upp. Jag har vart mycket ledsen. Men nu är det slut på det! JAG ÄR TILLBAKA OCH JAG ÄR GLAD!

This is start of something beautifult.
This is start of something new.
You are the one that make me loose it all.
You are the start of something new.
 I WILL NEVER GIVE UP 









<3

Svar: Hehehe <3
Izabella Amelie

2012-07-02 » 01:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback