En vän för livet

Att träffas på ett så konstigt sätt som vi gjorde är ganska kul. Men jag ångrar aldrig att jag träffade dig Julia. En vän som man kan ha livet ut. Vi umgås med olika människor på olika platser men ändå så funkar vi så bra ihop. Du är den tjejen man kan prata med när man behöver. Den tjejen som alltid kan lyssna. När man träffat sånna vänner förstår man att det är en vän för livet. En vän som alltid kommer finnas kvar. Alla kommer vi ha dom dagar när man nästan hatar varandra men det är också för att man vet innerst inne att personen kommer komma tillbaka. För man älskar varandra längst inne. Tack för att du kom ända till lerum för att vara med mig! Nu är det inte långt kvar tills vi träffas igen. Saknar dig hunny ;) ( bajsklick?) hahhahah......







Aw gumman!Jag ångrar heller inte att jag träffa dig! underbar är du!:)Tack för att jag fick komma och hälsa på dig! ;D ses snart igen! haha bajsklick *hahahah* :)kram

2012-07-25 » 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback