Haha amatör inlägg!

Bara så ni vet så är det inte Bella som skriver utan det är Julia hennes kompis! ;) Eftersom Bella hade bråttom till jobbet där hon först ska ha en danslektion i typ en timma och efter det hålla i ett kalas typ, så hann hon inte blogga, så därför bad hon mig skriva ett snabbt inlägg.. haha har aldrig gjort det innan men whatevver, nån gång måste ju vara den första ;) Just nu sitter jag ensam hemma hos henne och funderar på vad jag ska skriva om ;) Kan ju berätta om hur vi träffades typ... Det var så att jag var/är kompis med hennes före detta pojkvän.. Vi hörde mycket om varandra genom olika personer, saker som var sanna men även mycket som inte var sant. På grund av det så tyckte vi inte om varandra så sjukt mycket. Första gånger vi träffades var på att läger det var typ kaos tack vare alla falska rykten. Deras förhållande var ganska så komplicerat, det fanns ganska mycket hinder, därför blev det ganska mycket tårar på bellas sida. Det var då jag och Bella lärde känna varandra på grund av att jag tröstade henne varenda gång, haha vi kunde skypa jätte länge. Jag märkte nästan direkt att denna underbara tjejen skulle betyda mycket för mig! Nu är vi jätte bra kompisar! Izabella Hyving är en av mina bästa kompisar, och det kommer hon alttid vara, älskar dig tjejen! Igår var vi med Oliver och lite senare kom Emil och Caesar! Jag har dock aldrig träffat dom innan men dom var as schysta. Vi kollade på film och tjocka oss lite med godis och coola! Efter att alla gått hem vid typ ett halv två tiden? så låg jag och bella o tjöta till typ 4 ;) smart med tanke på att bella skulle upp så tidigt... ;) När Bella kommer hem från jobbet så ska hon typ visa mig runt lite i Lerum, vi ska till Aspen bland annat! Men aja nu orkar jag inte skriva mer! hoppas det inte var för tråkigt inlägg haha! Så bella hoppas du är nöjd nu! kram.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback