Fixat ögonbryn

Mina drömmar har vart helt cp de senaste. Helt seriöst dom är verkligen konstiga... Mer om dom någon annan gång orkar inte skriva ner dom nu ;) Men jag har fixat ögonbrynen idag. Vi gjorde inte så mycket med dom men jag tycker ändå det är lite skillnad. Vad tycker ni? 
Leker lite med dom på bilden men ni ser ju ;) 
Innan:

Efter: 

Vet inte om ni ser så mycket skillnad men de är fixat iallafall :) Det är vad jag gjort idag ungefär ;)





» Linda

Jag tycker faktiskt dina ögonbryn va fina innan, liksom naturligt, alla nopprar ju dom och fixar, men du är bara du och det ska du fortsätta vara! Du bryr dig inte så mycket om vad andra tycker om dig.
kram :)

Svar: Hej! Jag nopprar för att jag tycker det är fint ibland :) Jag nopprar dock inte som alla andra liksom bara lite runt :) Vad du är snäll! Grym blogg!
Izabella Amelie

2012-07-19 » 19:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback