HAHAHAHA DAGENS ROLIGA!

HAHAH Åh jag tycker det är så sjukligt roligt. 
Asså det är en kille på youtube som skriver kommentarer på mina videos om att jag är fjortis osv. Det roligaste är att för ungefär 3 år sedan kanske jag skulle ba "nej det är jag inte lägg av" sen satt man där med as mycket smink och var löjlig men asså nu? Snälla nån jag är 17 bast och om jag är fjortis så börjar jag undra. Fjortisar skulle aldrig lägga upp Cp videos på sig själva när dom kysser en damsugare eller kanske ? Men det är ganska kul att se hur denna killen njuter av att skriva kommentarerna ;) Nu har han till och med fått ett eget inlägg jag tror nog han blir jätte glad nu :) Men det är la bra att vara fjortis? Då ser man ung ut. Det är ju bättre än att vara 90 år liksom ;) 
Kul var det iallafall ;) 

DETTA VAR HANS KOMMENTARER:)

85% AV ALLA TJEJER ÄR JU FJORTISAR , SÅ JA . INKLUSIVE DIG HIHIHIHI :d//HabbosLillnero

BELLA DU FÖRTJÄNAR INTE ENS ATT LÄRA KÄNNA MIG , BERÄTTAR BARA DET SOM ÄR SANT OCH DU ÄR EN FJORTIS EN SAK PÅ JORDEN DET FINNS MILJONER AV ONÖDIG JOBBIG DU KOMMER SKRIVA NÅT SÅ OTRLOLIGT TRÅKIGT NU SKRIVA OCH TÄNKA BLABLA MEN VET DU VAD DU ÄR ENDÅ BARA EN FJORTIS , LYCKA TILL 13//HabbosLillNero


Oh yeah you are cool ;) 
Lycka till med allt :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback