Haters gonna hate

När man skriver kommentarer som man vet kan antingen såra eller som man vet liksom inte är så snälla så tycker jag dom är odödiga. Jag har en på min blogg som är duktig på det där med att skriva onödiga kommentarer och jag tänkte skriva ett litet inlägg till dig. Du är bra på att läsa mina andra inlägg så du orkar säkert läsa detta med. Jag har ingenting emot att folk skriver kommentarer vad det än handlar om. Det jag tycker är fel är att om man skriver en kommentar ska man stå för den kommentaren och inte gömma sig bakom en dataskärm. Jag tycker att om man skriver något som kan ses som elakt så ska man även stå för det annars kan man bara hålla käft. För har du något att säga så ska du stå för det okej? Har du kanske fattat nu. Jag förstår att alla inte kan älska än och det gör jag verkligen men det jag inte förstår mig på är fega personer som skriver och skriver "elaka" saker och sen står inte för ett skit eller som skriver bara för att dom försöker sänka en person. För det första, jag låter ingen sänka mig. För det andra, jag bryr mig inte så varför skriva dom :) Varför jag ens skriver om det här är för att jag tycker om att skriva om saker som andra gör. Hur andra beter sig och det är något som händer oss alla bloggare. Man har haters och det accepterar jag men jag vill också förklara mig för det är något jag tycker är kul :) Kom fram till mig och säg vad du har emot mig istället för att vara feg och gömma dig. Fett onödigt. Klarar du inte av att stå för nått kan du hålla käften :) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback