Hönö 2012

Nu sitter jag fortfrande i hönö och jag har inte haft tillgång till dator men nu har jag äntligen det :) Så nu sitter jag här och bloggar, det kommer tyvärr inte bli så mycket men jg kan iallafall visa er lite vad vi gjort. Det är vissa som kommenterar som tycker att det är tråkigt att läsa min blogg för att dom inte bryr sig om vad jag hade på mig till er säger jag: LÄS INTE MIN BLOGG OM DEN ÄR SÅ DÅLIG. Det är helt upp till er själva om ni vill läsa så liksom läs nått annat annars ni är inte tvingade jag lovar :)

I vilket fall, det har vart as bra. Jag har sovit i tält och hemma hos Felix. Det är en av mina kompisar här ute på Hönö. En as skön kille och vi har haft det kul. Oliver kom hit också så nu sitter vi här :) Lite bilder från veckan kanske? här kommer dom!

När vi försökte slå upp ett tält. Vilket gick skit bra... HEHE... kanske









åh du är så fin! såg dig under konferensen, och du var lika fin i verkligheten! :)

2012-07-15 » 22:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback