Jobbigt hår?

Nu när jag fått ganska långt hår har det vart ganska viktigt hur jag "vårdar" det och jag kan la inte säga att jag är den bästa på att " vårda" mitt hår. Jag klipper mig aldrig och jag fixar och trixar med det hela tiden! En typisk sak som händer mitt hår är att så fort jag sätter upp det i en toffs eller liknande ser det helt förstört ut sen. Jag får ju skylla mig själv som sätter upp det i slarvtoffs men ändå. Sen vet jag inte om ni har det så men jag måste använda jätte mycket balsam. Jag har så många hårstrån så det är helt sjukt. Dom är inte tjocka men många!  Det behövs nya balsamflaskor nästan varje dag. Okej nu tog jag i men ni förstår ;) 

Vill bara påpeka att ingen tofs i mitt hår i bild nummer6 ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback