Kristen eller Ej

Tänkte bara berätta lite om hur jag tror och vad jag tror. 
Fick nyss en kommentar och eftersom jag är forever alone och har tråkigt kan jag la lika gärna svara på den. Det var angående att jag är kristen. Okej vi tar det från början. 

Jag är kristen. Många ser kristendomen på olika sätt. Så är det bara och jag accepterar om vissa som är kristna nu kanske reagerar. Det gör jag. Men läs innan och acceptera det jag tror på och hur jag tolkar det. 


Jag är kristen men det betyder inte att jag inte kan göra saker. Ja, kristna kanske inte svär. Kristna kanske inte gör det eller det men jag tycker att det är upp till mig och gud. Jag har min tro och jag är jag. Jag mår bra i den jag är och det vet jag. Asså jag tror att Bibeln är en bok med tips på hur man ska leva. Det är en bok som man borde följa eftersom man kommer må bra om man följer den. Inte ordagrant men följa de viktigaste sakerna. Gud vet att vi gör synder och han vet att vi inte kan följa allt. Vi är inte perfekta. Men han vill vårt bästa och därför är de bra med bibeln. Jag följer inte bibeln till 100% det gör jag inte för jag tror inte att allt är bra för mig sen kanske de inte är bra att svära som jag gjorde i mitt förra inlägg. Jag är inget bra föredömme osv men jag skrev ner en låttiteln som jag tyckte va cool och bryr mig inte så mycket ;) Förstår om man kan reagera på vissa saker. Nu var det inte så att kommentaren var elak utan det var bara en fråga men jag ville bara förklara :) Jag är inte perfekt men jag är kristen. Jag tror på gud. Men det får mig inte att sluta vara den jag är.  
Thats it
 






» E

Vad är din syn på homosexualitet och abort?

2012-07-25 » 16:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback