Nu drar jag!

Packad och klar nu är det bara att åka! 
Så nu får ni förbereda er på att Bella kommer, haha inte för att de kommer bli någon skillnad men det lät fett bra ändå! Nu har jag packat, tvättat och slappat hela dagen. Det är verkligen det jag gjort. Jag ska nu åka iväg i 10 dagar ungefär om inte lägre får se hur länge jag stannar där. Jag ska till hönö på samma grej nästan som när jag åkte till nyhem förutom att jag ska bo hos en god vän så kommer inte sova i husvagn utan på hans tomt i tält eftersom det var fullt i huset så vi ska bo där ute och ha det fett kul, eftersom jag har sån tur bor vi ju utanför hans hus så då kan man duscha!! Typ det bästa ever att slippa lukta svett för det vore inte så nice. Så nu ska jag ut dit, jag är så taggad! Kommer antagligen inte vara internett men jag har en mobil så om inte bloggappen dampar kan jag såklart blogga men har ändå fixat lite smått och gott till er nästa vecka! Så kika gärna in :) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback