Vem vet vad jag gör just nu?

Som ni kanske vet är jag just nu på hönö och har ingen dator så detta inlägget skrev jag för ett bra tag sedan. Det känns lite lustigt. Tänk på allt som kan ha hänt på denna korta tid. Asså jag kan ju lika gärna vara död. Inte för att jag är det. För det är jag inte men asså det kan ju verkligen hända vad som helst på bara några sekunder. Lite skrämande tycker jag. Man kan inte ha kontroll på allt som händer runt om kring än och liksom vad som kommer hända vilket kanske är bra eftersom det hade vart tråkigt att veta exakt allt. Jag undar vad jag håller på med just nu? 
Kanske jag badar med mina underbara vänner? Eller kanske lever livet bara?  Kanske hittat någon söt pojke att kolla på? Eller kanske bara sitter på en sten ensam :) Vem vet ? 

Lev livet :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback