2 1 3 0 0 2 0 0 0 8 0 0 1 2 0 0

Att tillbringa natten och morgonen på akuten är inte det man föredrar.
Alla är antagligen irriterade på att få vänta men jag ska lova att jag var den som var mest irriterad. Kändes som om jag skulle explodera. Man väntar och väntar. Sen ligger man där. Somnar. Väntar. Jag blir bara så irriterad när man får vänta. Eller det är klart jag fattar att det är andra människor också. Det förstår jag men jag blir fortfarande lika lack. Jag klarar bara inte av att bara ligga och vänta på att folk ska få tid och verkligen inte när jag är trött. Jag fick ju åka hem till slut men grejen var att då hade jag missat halva skolan och var dötrött. Jag blev ju helt yr och konstig i huvudet. Somnade som en sten på soffan och vaknade upp nu. Det var ganska skönt. 
Nej nu räcker det med skrivande. 
Kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback