9GAG = Sanningen

Jag har kommit på mig själv att jag är som alla andra tjejer ibland. Extremt irriterande. Vi tjejer (inte alla) vill liksom veta allt. Vi vill höra att vi duger och att vi är fina osv. Eller jag tycker iallafall om att höra det ibland och om du inte gör det kanske du ska gå och kolla dig ;) Nej men ibland är det klart att det är jobbigt att höra komplimanger men det är aldrig jobbigt att höra det från den man älskar. Jag tycker det är skönt att få det bekräftat som många andra tjejer också tycker men det måste ju vara sjukt jobbigt för killen? Att man liksom måste bekräfta hela tiden? Kan vi inte bara vara glada över det vi har och dom fåtal gångerna man blir bekräftad liksom bli super glad? Just go with the flow ;)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback