Då var det slut på det roliga. ( Kanske tråkiga )

Nu slutar jag blogga på jätte länge jag vet inte vad folk tycker om det men det är la roligt för dom som tyckte det var jobbigt. Andledningen till att jag slutar är för att vem som helst kan gå in på denna bloggen och det finns en viss person jag inte vill ska ha något med mitt liv att göra. Jag tänker inte ge den personen friheten av att veta vad jag håller på med på dagarna för det är den inte värd. Ja. Jag är sur. Jag är sjukt sur. Skippa kommentarer för jag kommer ändå inte läsa dom. Jag är trött på hur människor kan bete sig och hur människor gör. Nu drar jag inte alla över en kant jag menar såklart bara några/någon så det är inte så jag menar men jag skulle bara vilja smälla till en del av er. Jadu det var allt ha det så roligt på sommarlov.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback