Dina kläder ligger ute på gatan

Godmorgon allihopa, hoppas ni har sovit gott! 
För fösta gången på as länge sov jag och vaknade inte en ända gång på natten vilket jag är sjukt stolt över så nu har jag fått skryta lite med det. Idag åker vi iväg som sagt och jag håller på att packa för fullt. Jag ska snart ringa pappa och fråga om det finns internett där för annars kan jag ju antagligen inte skriva så mycket. Jag ska försöka skriva om det kommer vara internett innan vi åker men om det tar slut med inlägg så är det bara att hålla er uppdatterade så kommer det massa inlägg någon dag! Hoppas ni får en bra dag här är det soligt så jag tänkte att jag kanske ska kunna på mig shorts! 







Asså du tror verkligen att du är fin? För det första är du tjock, för det andra så har du inga bröst och det tredje du är inte ens lite fin. Skaffa ett liv och inse att människor läser din blogg för att skratta åt din fula kropp.

2012-06-30 » 14:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback