Gästinlägg av Vanja!

Heihei, jeg var så heldig at jeg fikk skrive et gjesteinnlegg på Izabella sin blogg. Som dere mest sansynlig har sett så skriver jeg på norsk. Det er jo fordi jeg er norsk. Men.. over til noe annent. Jeg kjenner Izabella gjennom Andre som dere sikkert vet er broren hennes. Jeg var jo så heldig at jeg fikk väre med Izabella og Andre til Skåtöy. Vi kan vel ikke si at vi er så flinke til å finne på ting, men når vi först finner på noe, har vi det veldig göy. Väret derimot har vi ikke värt så veldig heldig med. Men vi er optimistiske og håper at vi snart får fint vär her på skåtöy. Vi tenkte blant  annet at vi skal ut å fiske en dag/natt. Utenom det er jeg ikke sikker på hva vi skal finne på, men vi finner nok sikkert på noe.
Jeg har også blogg, men den er langt ifra så bra som Izabella sin.. Jeg pröver å bli flinkere på å blogge, men jeg syntes det noen ganger er litt vanskelig å finne inspirajson til i skrive. Men hvis dere har lyst så kan dere gå inn på http://www.vanjasstorvold.blogg.no






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback