I N G E N K A N S T O P P A M I G

Nu sitter jag här hemma och packar igen. Jag kom hem för två dagar sedan och snart åker jag iväg igen. Det är så fett skönt att bara åka iväg från allt känner jag. Jag antar att ni haft sådana stunder ni med när ni bara vill åka bort för att ni inte orkar med liksom allt runt omkring er. Nu har jag beslutat mig för att åka och är då borta ett bra tag men tänkte att jag skulle blogga iallafall! 

Ni undrar säkert varför jag började blogga igen och vissa kanske tycker det är jätte kul och vissa inte. Jag förstår det verkligen. Jag började igen för att jag tyckte att min anledning till att sluta inte var bra nog. Jag ska inte sluta med något jag tycker är fett kul bara för andras skull. Jag tänker fortsätta skriva på denna bloggen och skiter i vilka som läser och inte. Vilka som gillar det och inte. Jag har kommit fram till hur kul det kommer vara för mig när jag blir stor och läser igenom detta. Detta är nästan som min öppna dagbok







» Linn

Sv: Tack så mycket! Vad glad jag blir :) Jaa, alltså det blev jättebra! Så om du har någon skjorta är det bara att testa, men var försiktig så du inte klipper i sömmarna för då är det lätt att det repar upp sig.

Svar: Jaha gud vad nice!! <3Jag har aldrig testat det men det ska jag göra!!
Izabella Amelie

2012-06-26 » 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback