Jag äter som en Gris

Vi alla har nog delar av oss själva som vi väljer att inte visa till någon. De delar av en själv som bara ska vara till en själv. Det man inte vill visa för folk för det är en av dom dåliga sidorna man aldrig vill få fram. Jag kanske är den ända som är sån men jag tror inte jag är ensam om att försöka få fram de bra sakerna första gången man träffar någon? Jag har börjat ändra på det nu!! Jag har börjat visa alla mina sämsta sidor när jag träffar folk. Kanske inte riktigt alla men jag har börjat skita lite i vad människor ska se och hur människor ska se mig. Jag är jag och jag tänker inte låtsas att jag är perfekt för det är jag inte? 

Det är stor skillnad på att bete sig och vara sig själv. Asså jag tror inte man är sig själv om man inte kan visa sina dåliga sidor för även de dåliga sidorna är du. Du är du och du har dåliga sidor. Det har jag med. Tusentalls. Jag käkar på fult sätt, jag är envis, jag kan skrika högt, är egoistik och massa annat men vem bryr sig? Det är jag och det är något man behöver jobba med. Bara för att jag har dåliga sidor betyder det inte att jag är bra. Alla är vi bra. DU ÄR BRA







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback