KÄKA CHOKLAD!

Deppiga perioder är bra tror jag sålänge dom inte går över styr. 
Alla har ju varit ledsna eller iallafall känt sig ledsna hoppas jag? Ledsen är något jag är bra på att vara. Inte så att jag brukar gå runt och vara ledsen jämt men ibland får jag sånna perioder. Här är mina tips till dig. 

Första tipset är att du ska gråta ut  alla tårar för om du håller inne allt och skiter i det tror jag att det kommer ta ikapp dig tillslut. Asså jag vet inte men det känns som det kommer göra det. Asså gråt ut alla tårar du kan och tyck lite synd om dig själv.

Andra är att du ska prata med någon. Det behöver inte vara många men det är alltid skönt att prata med någon om det som hänt fast än du kommer gråta sönder när du pratar om det.

Tredje käka CHOKLAD. Det är det bästa tipset. Utan choklad så går det inte ;) Käka as mycket choklad och bli tjock. Så gör alltid jag när jag är ledsen och det funkar!







Men om ingen lyssnar när man försöker berätta hur man mår? Om ingen tar det man känner seriöst?

2012-06-29 » 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback