Kvällen var go!

Kvällen var go!
Vi lagade god mat eller ska jag verkligen säga "lagade" vi satte in pizzor i ugnen och sedan åt vi dom. Sen spelade vi massa kort, monopool eller vad det heter och kollade film på datan. Det var en mysig kväll men sen på natten var det nog ingen som kunde sova. Det slog ner blixtar utanför och hela husvagnen skakade. PÅ RIKTIGT. Den gjorde det. Vi hade även en hund som hade panik och var rädd. Det var ändå en ganska rolig natt mycket skämt och mycket mysiga stunder. Man har saknat dom här stunderna i husvagnen. Eller det kanske heter villavagn eller nått? Jag är fortfarande kvar på ön men vi har ett hus och en husvagn eller villavagn så barnen sover där. Haha jag kallade precis mig själv för barn? Men det är jag typ. I vilket fall så vi bor i Villavagnen och dom andra i huset :) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback