Love you

En vän kan betyda så sjukt mycket och kan verkligen göra ens dag. Det är helt sjukt hur mycket vänner kan betyda för en men man tänker inte så ofta på det. Eller jag gör inte det. Jag tänker ibland inte på hur mycket mina vänner gör för mig. Dom finns där. Hjälper än när man behöver. En vän kan få dig att må bra. En vän FÅR dig att må bra. 

Jag har en person som betyder mycket i mitt liv. Den personen gick det snett med ett tag. Vi blev ovänner och allt blev kaos. Men när vi var ovänner insåg jag hur mycket den betydde för mig. Vem skulle jag nu ringa på kvällarna och lätta mitt hjärta hos. Vem skulle jag nu ge tips? Det blev helt plötsligt tomt. Det var som att sitta inlåst utan att ha någon runt sig. Alla tankar var inne i huvudet liksom och fick aldrig komma ut. 

Denna personen har jag vart otroligt avundsjuk på. Jag har varit ledsen på den. Jag har vart sårad. Sårat och även varit arg. Men är inte det lite grejen? Man är avundsjuk för att personen är så otroligt underbar. Man är sur, arg ledsen för att man vet att vad som än händer och hur sur man än blir kommer det lösa sig för det är ju det som är det bästa med vänner. Är det riktiga vänner stannar dom även när man bråkat. Även när man visat sina dåliga sidor.

Detta inlägget handlar om en speciell person. En person som varje gång jag är ledsen kan få mig att le. Som varje gång jag tänker på nått får mig att tänka på annat. En person som jag älskar. Vi hade en konstig början. En konstig relation men jag vill bara säga att utan dig hade inte jag vart den jag är idag. Jag hade legat på botten av allt och mått dåligt. Du fick mig att gå vidare. Släppa allt och fick mig att älska mig själv. 


Du är underbar och du är så otroligt vacker ska du veta. Har alltid varit avundsjuk på dig. ALLTID. Du har allt och förtjänar även allt!







häftig bild :D

Svar: NEmän tack Elin!!<3
Izabella Amelie

2012-06-26 » 10:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback