Man kan vara snygg utan att må bra

En tjej kan vara snygg men det betyder inte att hon är lycklig.
Jag har hört så många gånger att människor säger men du kan få vilken kille du vill du är ju snygg. 
Männsikor kanske tror att det är det man önskar. Att få vilken kille som helst. Nu är det inte så att jag kan det men jag har hört det ofta. Männsikor tror att bara för att man kanske är snygg eller att någon kan få killar så är man lycklig. Det är INTE sant. Det finns så sjukt många tjejer som ser bra ut men som har sämst självförtroende. Sen kan man diskutera vad som är att "se bra ut " men ni fattar ändå vad jag menar. Alla är såklart snygga på sitt sätt och vi tycker olika men nu var det inte det jag skulle snacka om. 

Jag tror att det faktikst kan göra ont att "se bra ut". Man vet aldrig om männsikor utnytjar än för ens utseende eller om dom tycker om ens personlighet. Man kan ha dåligt självförtroende fast än man är "snygg". Jag tror till och med ibland att dom är dom som kanske har sämst. Allt handlar inte om att få killar. Allt gör inte det för så länge man inte älskar sig själv är det svårt att älska andra. 

Jag vet inte ens vart jag vill komma med mina tankar. Mina tankar är fulla av skit. Eller inte skit men jag tänker så mycket och så lite kommer ut. Jag har nog ganska starka åsikter tror jag och det lär männiksor till slut reagera på men mina tankar är det som skrivs här nästan. nästan bara tankar..

VILLE BARA VISA ATT JAG ÄR OTROLIGT SNYGG PÅ BILDEN UNDER ;)





» maja

Bra inlägg och sann text!

Svar: Tack MAja! <3
Izabella Amelie

2012-06-03 » 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback