SKÅTÖY

Idag kommer detta hända: 

Jag kommer vakna upp i min säng i Norge och vara jätte trött. Sen kommer jag gå upp och fixa lite med allt och kanske packa lite till. När jag gjort det kommer jag och min bror hämta upp min bors flickvän Vanja sedan är vi redo att åka iväg! Då åker vi till vårat sommarställe som är på en Ö som kallas skåtöy. Det är en Ö som ligger vid Kragerö i Norge. Där har vi ett hus som är ett sommarhus och en villavagn. Sen får vi se vad vi gör men vi stannar där ett bra tag och sen kanske någon från sverige kommer upp till oss och har det mys med oss. Vem en personen är får ni inte veta förän det är säkert att den kommer. Annars blir jag besviken själv ;) Nejdå. Vi kommer få åka båt in och handla om vi ska det för det finns inga affärer på Ön men det kommer vara så mysigt. Nu får jag bara hoppas på bra väder! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback