Skyddsängeln

När jag var på Nyhem så hände det en olycka. Jag orkar inte skriva om det så mycket men på kvällen så kommer en av dom tjejerna som jag umgåtts med fram till mig och ger mig ett halsband. Det var hennes egna och gav det till mig. Det var en Skyddsängel på det och hon sa att den skulle skydda mig. Att en människa kan vara så givmild och så snäll är helt sjukt. Jag lärde känna denna tjej i början av lägret och nu i sommar kommer hon upp till mig och bor hos mig ett tag. Hon är den underbaraste tjejen och det värmde att jag fick det halsbandet för jag har känt mig så oskyddad. Misstolka inte det där för det gjorde jag. Men nu har jag iallafall en skyddsängel istället för kondom. Kram hej!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback