Svar på en kommentar!

Jag fick en fråga där det stod: 
Men om ingen lyssnar eller tar en seriöst när man försöker prata med den. 


Jag tycker att det ska folk göra. Vad är det för vänner som inte lyssnar? Jag har själv haft perioder som jag har jätte mycket och tänka på och levt i en egen värld och då är det ofta svårt att lyssna på andras problem men försök prata med den dagen efter då. Vänner ska lyssna och det ska dom verkligen göra. Du är värd att bli lyssnad på och man behöver lätta sitt hjärta. Nu är det såhär också. Jag är kristen så jag skulle vilja säga till dig att Gud lyssnar alltid om du behöver lätta på hjärtat. Sen kan du prata med mig om det är så att ingen lyssnar men dina vänner BORDE lyssna annars får du ta ett snack med dom asså! Ta hand om dig! <3 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback