Är jag Elak ?

Ibland tänker inte jag på vad jag gör utan jag bara gör det och sedan kommer konsikvenserna. Jag kan säga elaka saker som jag egentligen menar på skämt men själv kanske skulle tagit illa upp om någon sa så till mig. Jag vet att man måste tänka sig för och ändå lyckas jag. Varje gång jag kommit hem innan för dörrarna ångrar man mycket man sagt till andra. Jag är van vid att jag alltid varit lite av den som kanske sagt vad den tycker men ändå försökt komma ifrån bråk så mycket som möjligt , om jag bråkar flyr jag idrån det eller löser det direkt. Nu har jag börjat vara sur längre på männsikro och det är inte alls bra. Jag kan få kommentarer ibland om att jag är lite elak eller något och det är verkligen inte sådan jag är? Jag menar det verkligen inte och jag är ledsen för det. Detta är en grej som får mig att inte kunna somna på kvällarna. Jag tänker på att jag måste bättra mig men lyckas inte. Hur vet man om man är taskig? Jag vill så gärna bara veta om jag är det eller inte ? Hur ska jag ändra på mig? Förlåt för allt jag gjort. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback