E F T E R ett F Ö R H Å L L A N D E

Jag måste säga att jag är otroligt irriterad på att förhållanden ofta slutar som dom gör. ANtingen blir en sur och skriver skit om den andra eller så tar det slut och de aldrig pratar eller det blir konstig stämning. Är också extremt förbannad över att de flesta som gör slut gör det på ett så okänsligt sätt. Vad är grejen med telefoner och meddelanden eller till och med facebook. Helt seriöst har man vart tillsammans med någon ska man la kunna prata med den? Jag förstår om det är långt bort , då är det helt okej men du fattar ju inte att är det inte så långt bort tar man det inte på telefon och meddelanden är FÖRBJUDET. Det är så okänslofullt. Du säger att du gör slut och den som får smset får all skit utan att ens få en bra nog förklaring. Nej nu räcker det med skrivande. AGRITIONER x 100






Hej vill du tjäna pengar på din blogg? gå isåfall in på min blogg http://jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör, fråga om det är några oklarheter!

Jag trodde inte riktigt på det förräns nu då jag tjänat ca 400 kronor på 3 dagar. Och jag har typ 10 läsare per dag.. ;P

2012-03-28 » 21:02:19

hej allt bra? :)

2012-03-28 » 21:10:41

Vilken är din favoritaffär att handla kläder för och varför är det just din favorit??

2012-03-28 » 22:19:41

ja det där med att göra slut är en gåta för sig och japp man sak ta det mellan 4 ögon! kram

2012-03-29 » 10:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback