FREDAGS NICE!

Morgondagen ser lovande ut!
Imorgon ska Jag, Lina , Karl och Oskar göra massor av busiga saker. Vi har kommit fram till att vi ska göra olika "uppdrag" och filma in. Detta kommer antagligen att bli extremt nice! Sen ska vi också ta kort på massa fina kläder som jag och lina tänker testa ( detta vet dom inte riktigt om ) Så kan det gå när man inte berättar saker. Vi får se hur många det blir som sover över men Lina ska iallafall sova hos mig. 
Detta tänkte vi göra imorgon: 
  • ÄTA EN SKED MED KANEL ( OMÖJLIGT OCH ÄCKLIGT ) 
  • TA TIGERBALSAM UNDER ÖGONEN
  • SNIFFA PEPPAR
  • VEM SOM KÄKAR UPP SNABBAST ( NÅGOT ÄCKLIGT )
  • GÖRA NÅGOT MAN HAR EN FOBI FÖR
  • TRE HÅLLER ÖGONEN ÖPPNA OCH EN SPRÄJAR SNABBT HÅRSPRÄJ
  • LÄRA MIG ÅKA SKATEBOARD
    TA KORT PÅ NICE KLÄDER
    SMINKA KILLARNA!! 
  • DRICK ETT ÄGG

  • DRICKLÄSK MED EN MENTOS I MUNNEN








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback