HOPPAS NI HAR DET BRA!

Känslan av att sakna något man en gång förlorat. Jag hatar när man förlorar någon, det kan vara att man förlorar som i att inte snacka eller att man förlorar något genom att den dör. Men jag hatar iallafall känslan efter.. Man känner sig så ensam och man saknar allt man hade. Alla minnen kommer upp och det är liksom då man inser hur mycket den har betytt. Jag älskar er och ni finns i mitt hjärta. Sen vet jag att ni kollar på mig just nu för ni vet att jag tänker på er! 
Jag har också en liten hälsning till THE GUY och du vet vem du är. 
Jag har kämpat så många gånger men vet du vad, det är slut på det nu. 
Jag klarar mig själv utan dig och sättet du beter dig på är inte okej på nått sätt så have a good life !
Tack för mig!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback