IGENTÄPPT MEN SEDAN GRYMT SPIDAD

Dagen började med en igentäppt näsa och slutade med en spidad Bella! 
Igår låg jag hemma för att jag inte mådde alls bra men senare ut över dagen blev det bättre. Jag vet inte riktigt varför det brukar vara så att man är mer sjuk på morgonen ? Det vet jag faktikst inte. Men jag satt då hemma och pluggade lite istället för att vara i skolan för jag visste inte om jag hade någon feber. Efter jag hade pluggat och vilat drog jag in till Allingsås och Johan hämtade upp mig vid stationen. Vi åkte hem till honom och kollade film och var ute och tog kort det var ganska nice! Sedan åkte vi in till Allingsås och träffade massa härliga människor. Lite bilder från gårdagen! EN SAK TILL , jag är ledsen att jag inte bloggar så mycket men det är så ibland man har sina perioder.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback