IMORGON HÄNDER DET.

Här sitter man nu då och övar inför sin största rädsla. Man övar få att få bort den. Man vet att snart ska man göra det man aldrig någonsin velat göra. Snart ska man ta det steget och göra det. Håret ställer sig upp på armen bara av att tänka på det. Bara av att ens öva på det.  Imorgon ska jag ha ett tal. Jag ska prata inför en hel klass, och YES jag är nervös. EXTREMT. Jag vet inte varför men när jag ska ha ett tal så känns det som om jag hamnat i en mardröm. En dröm man aldrig kommer ut ifrån. Man bara står där och man har ingen väg ut. Men vet ni vad!! Jag tänker inte låta min rädsla övervinna mig! ALDRIG!! Detta är mitt tal och det ska jag göra bra! Oh yeah!






Det är bra, kämpa på :)

2012-03-21 » 19:26:13
» maja

Det är bra bella! Jag var grymt nervös för mitt också.... Men det gick.. på något sätt..

Men det kommer gå megabra!

2012-03-21 » 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback