It´s my life.

Jag har varit med om så många gånger att människor försöker säga till mig vad jag ska göra. Jag tar inte inseativet själv utan du säger och jag gör. Denna gången kommer jag inte gå med på det! Glöm det. Du kanske känner att det jag gör är fel, att jag inte är bra men vet du vad? DET SKITER JAG I. För jag kommer aldrig mer öppna mitt hjärta på det sättet jag gjorde och låta dig säga vad jag ska göra och vad jag gör fel. Jag måste kunna få ta mina egna beslut och jag tänker inte ge upp saker för din skull. Ja du betyder mycket men du betyder inte mer än mig. Du betyder inte så mycket att jag skulle kunna ändra den jag faktikst är. Bli förbannad , bli arg men det kommer inte bli bättre. Vad kan hända? Ingenting kunde hända förän du sa det du sa. När du sa det hände just det du inte ville skulle hända. Bara för att du la dig i mitt liv. Ja MITT liv. Jag vet inte om du förstår att jag inte ägs av någon. Jag ägs av mig själv och ingen kan ta den platsen. Jag gör vad jag vill. 






» maja

Bra bella

2012-03-18 » 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback