Jag är inte perfekt

Nu sitter man i Uddevalla. Jag tänkte skriva lite om drickande idag. Jag vet att jag har snackat om detta i ett videoinlägg och jag får mig själv att framsåt som kanske en ängel? Det vill jag bara säga att jag inte är. Bara för att jag inte rökt, snusat, druckigt och sånt så betyder det inte att jag inte har velat någon gång? Jag är precis som många andra nyfiken på allt. Vem är inte liksom, men ändå känner jag att det är en sak som skulle göra att jag kanske inte skulle vara den jag är. Jag tror att om jag börjar med något sånt så kommer jag ha svårt att sluta. något som många vet är att jag kan ha kul utan alkohol, nu vet inte jag hur det är om man faktikst dricker alkohol? Men jag känner att så kul jag har utan kan inget slå. Jag har svårt att låta bli det har jag och jag är ingen ängel men jag vill inte utsätta mig för något som kan göra att jag ändras.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback