STRESS

När jag lägger mig i badet inser jag hur stressad jag varit under dagen. Varje gång jag lägger mig ner eller liksom hamnar på ett ställe där man ska koppla av märker jag hur svårt det blir att bara stänga av stressen. Jag är en perosn som stressar mycket. EXTREMT mycker. Jag liksom vill att allt ska gå så snabbt som möjligt och är mer än gärna 30 minuter tidigare än 5 minuter tidig eller det är iallafall så det alltid blir. Jag tror att jag är rädd för att missa något eller att jag alltid vill vara med. Jag vet inte riktigt vad det är med mig?





Ohh sheet vad fräck första bilden är :O snygga ögon har du blåa igentligen elr vadå för im a bit confused?

2012-03-06 » 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback