TILL DIG

Det som männsikor kallar fjärillar. Jag skulle kalla det lyckan. Hur många av er har inte sagt " Känns som fjärillar i magen"? Asså helt seriöst, hur många har haft en fjärill i magen egentligen? Jag skulle kalla det lycka. Man är nyfiken och man blir glad när man får den pirrande känslan i magen. Jag tror att det är en av de skönsaste känslorna i världen. Början på kärleken. När man inte riktigt vet vart det leder men man vet vart man själv vill. Jag vet vart jag vill och längtan att bara hamna där är obeskrivlig. Det är inte så ofta jag möter på den känslan. Jag har kastat mig ut i kärleken så många gånger och sedan har de inte alls slutat som det ska och det gör en person rädd. Men jag vill inte ge upp. Jag är rädd. LIVRÄDD. Men varför ska det hindra mig? Jag tänker inte låta det hindra mig så här kommer jag och hoppas på att just du står med öppna armar. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback