Ett liv utan dig.

Några få sekunder var allt som skulle till, för att allt i mitt liv helt plötsligt skulle stå still.
Känslan av att förlora är inget man vill känna varje dag, när allt hände så snabbt var det som att få ett kraftigt slag. Ett slag som får hela livet att krascha på en sekund, Utan någon som helst grund.
Jag låg där på marken svag och blåslagen, Blåslagen av alla sår som han lämnat under kragen.
Sen kom du in i mitt liv och lyste upp min dag och jag var inte längre svag.
Allting var perfekt tills alla gamla sår skrapades upp. Det var då det började all bråk och ilska släpptes ut.
Jag släpptes nu ur min bur och fick ut allt jag någonsin holt inne. Men de sår som finns i min själ ska förbli ett minne.
Ett minne av hur stark jag var som kämpade mig loss. Jag skulle aldrig längre behöva slåss.
Slåss för att vinna för du skulle inte försvinna. 
Förlorat så många under hela mitt liv och varje gång de lämnat någon har det känts som en kniv.
En kniv in i hjärtat och den jag lita på var borta.
Jag hade förlorat hoppet så många gånger och jag har även skrivit allt för många sånger.
Sånger om hur människor har lämnat mig. Men aldrig någon sång om hur mycket jag älskar dig.

Du betyder allt för mig och det är därför jag är rädd. Ett liv utan dig , jag är inte beredd. Du betyder allt för mycket och du måste förstå. Jag vill aldrig lämna dig jag kommer inte låta dig gå. Jag har gjort så många misstag här i mitt liv men detta ska jag inte låta gå ett ända kliv. Du ställer alltid upp och du är alltid här Men det är klart jag tvivlar jag är ju ändå kär? Jag måste börja lita och tro på dig och mig. Jag älskar verkligen dig och vill vara din tjej.







Gulligt skrivet :) Isabella grattis till din vackra kille, ta hand om honom!!

2012-05-18 » 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback