LÄS GÄRNA DETTA.

Jag tänkte berätta lite om varför jag ibland gör som jag gör och varför männsikor reagerar på det jag gör. Jag är en helt vanlig tjej som egentligen inte bryr mig om vad människor tycker och tänker. Jag vågar vara den jag är och skämms inte alls för det men ibland är det klart jag tar åt mig av saker. Men det är två olika saker för jag skulle aldrig bry mig om någon säger till mig att jag är konstig eller så men när männsikor säger att jag beter mig på ett dåligt sätt som antingen skulle såra andra eller som får mig att låta som en elak person blir jag ledsen. Det kanske verkar som om jag inte bryr mig men det är klart jag gör eftersom jag varje gång har skrivit om det. Varje kommentar som varit elak har jag ofta tagit upp. Jag mår inte bra av att männsikor ska skriva elaka saker som får mig att framstå som en elak person jag inte är. Klart jag kommer alltid ha hatare på min blogg och det vet jag verkligen men vissa saker som ni hatare skriver kan jag bara inte acceptera och sådan är jag. Jag skriver vad jag blir sur för och förklarar för alla hur det egentligen är. Eftersom att någon har kommenterat något som inte är snat om mig kanske jag kan försklara för den personen hur det verkligen är och eftersom den personen alltid är anonym väljer jag att ta det genom bloggen. Många har reagerat på mitt sätt att skriva. Att jag tar upp saker jag egentligen inte ska bry mig om och så kanske ni tycker man ska lösa saker men jag väljer hellre att förklara det för mina haters och sen skita i det. Då har jag ändå låtit dom få en chans att fakikst se hur det verkligen är. Man kan välja att strunta i männiksor som hatar men jag vill ge dom en chans att ändra sig.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback