Låtsas inte vara andra personer;)

Det var en som kommenterade mitt inlägg och försökte sig på att vara någon annan till dig vill jag säga 3 saker. 
  1. LÄR DIG ATT STAVA TILL PERSONENS NAMN INNAN  DU KOMMENTERAR ;)
  2. Inse att jag kan se din IP adress och vet exakt vem du är så du har ju bara skämt ut dig
  3. SKAFFA DIG ETT EGET LIV ISTÄLLET FÖR ATT LÅTSAS VARA NÅGON ANNAN 


    Nu undrar säkert en del vad detta handlar om men det spelar ingen roll jag vill bara att personen ska ha klart för sig att det är extremt löjligt och med tanke på din ålder så  tycker jag du borde skämmas :) Tack för mig 





Om du nu ser vem det är som skriver...? Vem är då jag? :) <3

2012-05-10 » 13:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback