Love makes me sick

Igår natt sov jag över hos Karl och på natten vaknade vi många gånger och kallsvettades. Vi båda hade fått feber under natten och när vi vaknade upp hade båda ont i halsen. Det tog bara några timmar innan vi insåg att vi hade halsfluss och fick skippa skolan. Nu ligger jag hemma med 39 graders feber och en hals som är så svullen att mina mandlar sitter ihop och om ni vill veta mer så har min hals vita pickar. Suprise.. Igår kunde jag ändå äta men idag har jag lämnat sängen 1 gång och då var det för att hämta tabletter och annat som kunde hjälpa mig att må bättre. inga toabesök här inte. Inatt vaknade jag vid 04.00 och har inte kunnat somna om för min näsa är så tept och min hals går knappt att andas igenom så jag har mina problem. Jaja här är lite fina bilder på sjuklingen själv. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback