Sallys

I helgen har jag varit iväg hos Karl som jag skrev tidigare. Jag har sovit där i ganska många nätter men nu är jag hemma igen! Jag skulle iväg till skolan imorse men när jag vaknade mådde jag enormt illa och jag hade jätte ont i huvudet. På valborg så var jag hemma hos Sally och vi firade hennes födelsedag hemma hos henne. Men senare på kvällen kände jag att jag bara ville gå ut en sväng. Jag gick ut på en liten promenad först till Ica och sen bara runt lite. Jag ringde Karl som var på Killkväll och var upprörd. Jag vet inte varför jag var så upprörd men jag bara var det. Han hämtade upp mig och jg fick hänga med the guys. Det var ändå en ganska bra kväll :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback