SCHIZOFREN

Känslan av att alltid vara kall på morgonen är inget jag föredrar. Det jag tycker är hemskast är att vara kall för jag HATAR att frysa. Jag har alltid varit den som inte frusit men nu det senaste har jag börjat frysa hela tiden. Jag borde kanske gå runt i termokläder hela dagarna och mössa? Kanske till och med sova med det.. Jag har varit en sålig bloggare på sistonde och kommer fortsätta vara det ett bra tag till! Jag är inte hemma så ofta och när jag är det har jag ofta annat för mig! Nu låter det som om jag har skit mycket att göra det har jag innte riktgt utan jag sover borta ganska ofta och jag umgås med vänner mycket. Jag vet inte vart jag ska med detta inlägget men vad sägs om Tyskland? NEj nu ska jag sluta. Jag är för trött. SLUTA BELLA. Nu har jag gått och blivit schizofren också..






» Anna

Schizofreni är inget man skojar om.

2012-05-15 » 10:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback