Älskar dig Karl

Jag vet att du inte tycker om när man ska skriva om att vi varit tillsammans i en månad. Inte för att du inte vill att männsikor ska se utan för att du kanske inte tycker en månad är så mycket. Jag håller med dig en månad är ingenting alls när man har hela livet kvar att leva med dig. En månad är verkligen ingenting men det är den bästa månaden i mitt liv. Det är verkligen lätt att säga att man vill leva resten av livet med någon det är det. Jag har varit säker en gång innan på att jag skulle leva resten av livet med en. Jag ska inte ljuga det har jag men det var annorlunda. Det fanns brister i det förhållandet. Det fanns saker som inte gick att lösa. Vi har också våra brister men det är inga brister som någonsin skulle förstöra vårat förhållande. Jag kan se en framtid med dig och det vet jag att du vet. Jag har alltid varit en person som lätt fått killar. Som haft svårt att faktikst hålla mig till en kille. Jag har haft svårt för det. Det har varit en av mina största brister. Att jag inte klarat av att säga nej, inte klarat av att vara tillsammans med en person under en längre tid eftersom jag har sätt andra killar. Tyckt andra killar är snygga menads jag suttit hemma med en pojkvän. Med dig är det annorlunda. Jag ser inga andra killar. Jag kan vara omringad av killar men i mina ögon är dom inget annat en vilken människa som hellst. Det är alltid du som är i fokus och det vill jag att du ska veta om. Jag skulle aldrig någonsin ge upp något för dig. Det finns ingen som kan få mig att må så bra som du gör. Jag har aldrig vetat hur min framtid skulle se ut. Har aldrig varit positiv till framtiden men när jag vet att framtiden innebär att stå vid din sida så blir framtiden positiv. Jag skulle aldrig någonsin lämna dig för någon annan för det är ett misstag som jag alltid kommer ångra. Du är den som får mina dåliga dagar att bli bra, du är den som får mig att känna mig speciell och framför allt får du mig att se saker ljust. Vi kan tillbringa flera dagar och nätter ihop och jag blir inte ens uttråkad? Jag är en person som inte klarar av att vara med samma personer under längre tid. Jag kan umgås med männsikor länge men jag kan inte vara med dom både dag och natt utan att vilja hem en ända gång. Med dig så känns det inte alls lustigt. Känns som om det är självklart att vi ska sova tillsammans och självklart att vi är med varandra 24/7. Jag skulle vilja beskriva min kärlek till dig på ett bättre sätt än jag gör men det är så mycket jag vill säga som jag inte kan få fram. Jag vill få ut så mycket och jag vill att du ska inse hur mycket du betyder för mig men det går liksom inte att förklara. Denna månaden har varit den bästa i hela mitt liv Karl. Denna månaden har både jag och du förändrats. Jag har iallafall det. I mina ögon har jag blivit mognare. KAnske inte på ett sätt som alla andra tycker men på ett sätt som känns inne i mig. Känns som om jag är en annan person. Ta det inte fel jag menar på ett bra sätt och det känns som om du har ändrats också. Ändrats från att kanske vara en kille som jag också var som tjej till en kille som vill ha ett riktigt förhållande och som jobbar på att göra förhållandet bättre. Jag har fortfarande ett problem kvar och det är att jag lätt blir avundsjuk och det blir nog många tjejer. Eller så är det bara jag? Men istället för att se det som negativt så kan du tänka på att jag blir det för att jag är så rädd att förlora dig. Jag har bättreát mig och kommer bättra mig mer det lovar jag men det är bara så det är. Jag har lätt att bli avundsjuk och mycket har antagligen med mig själv att göra men jag försöker. Jag älskar dig Karl och hoppas på att det inte var för jobbigt att jag skrev detta ;) TRUE LOVE DOESNT HAVE A HAPPY ENDING, BECAUSE TRUE LOVE DOESNT END.











Gud jag villl bara säga att din blogg är så fin! Gillar den :)

Måste bara säga ett par ord som slog mig när du skrev din text om karl! Ur ett 90210 avsnitt som jag kollade på faktiskt! haha

Men det låter såhär - '' trust him until he gives you a reason not to''.

Så sant, tänker ofta på det! kram elsa :D

2012-05-15 » 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback