VÄrldens största glass & världens bästa pojkvän <3

Denna helgen med Karl har vart perfekt. Eller jag kan inte säga helg, eller kan man det? Jaja i vilket fall vi har varit ute i solen, käkat massa glass och gjort allt möjligt! Som vissa kanske vet så har jag och Karl vart tillsammans i en månad och jag är inte så förvånad egentligen. Asså känns liksom inte som om det är en så stor grej eftersom jag vill leva resten av livet med honom. En månad är ingenting liksom men såklart känndes det lite speciellt och så. Vi var ute på landet hos hans mormor och morfar och hade det trevligt problemet har bara varit att jag mått lite dåligt men det har löst sig! Äntligen har solen börjat komma fram också är så trött på moln men nu börjar det likna något! 











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback