MINA ÖNSKNINGAR JUST NU.

Nu tänkte jag berätta vad jag önskar mig i mitt liv eller så just nu. Dröm önskningar helt enkelt. 

  1. VILL ÅKA UTOMLANDS! 
  2. ETT GRYMT OCH SUNDT LIV! 
  3. EN VÄLTRÄNAD KROPP! 
  4. EN ROMANTISK KVÄLL! 
  5. GODIS SOM ÄR NYTTIGT OCH SOM ÄR FRUKTANSVÄRT GOTT!! ( KOM HIT MED DET NU) 
  6. ATT ROBIN VAR HÄR NU!
  7. JAG VILL SLUTA TÄNKA SÅ MYCKET OCH FOKUSERA MER PÅ ALLT BRA OCH LEVA I NUET. 
  8. RESA IVÄG NÅGONSTANS UTAN FÖRÄLDRAR
  9. ATT JAG KAN BÖRJA LITA PÅ FOLK!
  10. EN VECKA UTOMLANDS MED ROBIN BARA JAG OCH HAN
Tänkte att det är ju kul för er att veta vad jag önskar mig. ( NOT ) Men de är kul för mig att veta :) Haha orkar inte. Kram godnatt! 

SPANIEN 2011 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback