Sjukhuset

Jag har haft rätt ont i kroppen de senaste dagarna. Nu imorse var allt 10 gr värre. Jag mådde verkligen dåligt. Grät hela dagen så bestämde mig för att åka och kolla upp det vilket visade sig vara tur. Tog blodprover och urinprov typ och det visade sig vara njurbäcksinflamation. Efter det har det bara blivit värre. När jag skulle till sjukan förut så kom Robins mamma och körde mig dit. Verkligen as snällt av henne. Nu har jag fått antibiotika och mediciner hoppas på att det blir bättre snart. 

Har jag påpekat att jag har världens bästa pojkvän? Han kom till mig och hängde med till sjukhuset. Sen åker han med mig hem . Sen kom underbara Emmy med chips och cola. Dom är la goa. Världens bästa personer asså. Denna dagen har vart kaos men mår så bra av att dom bryr sig! 
UNDERBARA VÄNNER <3 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback